Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Walki i statystyki

Go down 
AutorWiadomość
Judasz

Pisces

Judasz

LICZBA POSTÓW : 108
DATA DOŁĄCZENIA : 14/04/2017

Walki i statystyki Empty
PisanieTemat: Walki i statystyki   Walki i statystyki EmptyPon Wrz 10, 2018 1:34 pm

1.STATYSTYKI
C - Celność
Z - Zwinność
L - Szczęście
S - Siła
M - Magia

Wszyscy gracze zaczynają z pierwszym poziomem każdej umiejętności oraz bonusem doświadczenia dla konkretnej rasy.
Każda umiejętność posiada 5 poziomów, które wraz z rozwojem zwiększają swoją szanse powodzenia lub moc. Zdobycie poziomu wymaga wbicia punktów doświadczenia zebranych w eventach.
Dzieci i kobiety w ciąży mają statystyki obniżone o połowę.
Spożycie alkoholu losowo zmienia wszystkie statystyki co turę, aż do wytrzeźwienia.

Pula punktów doświadczenia z każdym następnym poziomem zwiększa się o 100 (np. do uzyskania II poziomu potrzeba 100 exp, do III 200 exp, itd.)

CELNOŚĆ
Definiuje szanse trafienia celu za pomocą ataku oraz zasięg, na który możemy go użyć.
I - 1/6 szansy
II - 2/6 szansy
III - 1/2 szansy
IV - 4/6 szansy
V - 5/6 szansy

ZWINNOŚĆ
Definiuje szanse uniknięcia ataku oraz powodzenia kradzieży. Obniżana jest przez ciężkość zbroi (patrz: podpunkt nr. 2).
I - 1/6 szansy
II - 2/6 szansy
III - 1/2 szansy
IV - 4/6 szansy
V - 5/6 szansy

SZCZĘŚCIE
Podnosi losową statystykę o poziom na jedną turę, zadaje cios krytyczny (+10% obrażeń) lub mogą nałożyć efekt przy rzuceniu czaru.
I - 1/10 szansy
II - 1/5 szansy
III - 3/10 szansy
IV - 2/5 szansy
V - 1/2 szansy

SIŁA
Definiuje obrażenia zadane za pomocą ataku fizycznego. Obrażenia zależne są od posiadanej broni (patrz: podpunkt nr. 3).
I - max. 10 HP
II - max. 15 HP
III - max. 20 HP
IV - max. 25 HP
V - max. 30 HP

MAGIA
Definiuje obrażenia zadane za pomocą ataku magicznego. Obrażenia zależne są od posiadanej broni (patrz: podpunkt nr. 3). Może nakładać efekty przy rzuceniu.
I - max. 10 HP
II - max. 15 HP
III - max. 20 HP
IV - max. 25 HP
V - max. 30 HP

2.PUNKTY ŻYCIA I ZBROJA
Każdy gracz zaczyna z bazową ilością 100 punktów zdrowia. Gdy HP spada poniżej 60 punktów, statystyki postaci zostają obniżone o poziom. Gdy HP postaci spadnie poniżej 10 punktów, postać mdleje. Zdrowie regeneruje się w czasie podczas odpoczynku oraz natychmiast podczas jedzenia. Gdy postać ma mniej niż 50 HP, nie może ona zregenerować swojego zdrowia i potrzebna jest interwencja medyka. Gdy poziom HP osiągnie 0, postać umiera. Gdy HP Kota spadnie do 0, jest on zmuszony rozpocząć rozgrywkę od dziecka z pozostałą ilością żyć, do wyczerpania ich.
Postacie dożywające konkretnego wieku umierają.
Dziec i kobiety w ciąży mają 50% mniej HP (bazowego oraz w pancerzu).
Ilość zdrowia podnosi zbroja; im cięższa, tym więcej HP gwarantuje. Ogranicza ona jednak ruchy postaci, co zmniejsza jej zręczność o dany poziom. Ciężkość zbroi się kumuluje. Po utracie danej ilości HP zbroja się niszczy. Zbroje nabywa się fabularnie i są one wytwarzane są przez kowali, więc to oni w swoich sklepach decydują o ich ciężkości, wyglądzie i cenie. Zbroje za odpowiednią cenę mogą zostać zaklęte by chronić przed efektami rzucanymi przez czary i trafieniami krytycznymi. Zaklęcia zbroi należy uwzględniać w jej opisie w bazie.

HEŁM
+5 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+10 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+15 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+20 HP → -1 ZRĘCZNOŚCI
+25 HP → -2 ZRĘCZNOŚCI
NAPIERŚNIK
+10 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+20 HP → -1 ZRĘCZNOŚCI
+30 HP → -2 ZRĘCZNOŚCI
+40 HP → -3 ZRĘCZNOŚCI
+50 HP → -4 ZRĘCZNOŚCI
NAGOLENNIKI
+5 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+10 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+15 HP → -1 ZRĘCZNOŚCI
+20 HP → -2 ZRĘCZNOŚCI
TRZEWIKI
+5 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+10 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+15 HP → -1 ZRĘCZNOŚCI
TARCZA
+5 HP → -0 ZRĘCZNOŚCI
+10 HP → -1 ZRĘCZNOŚCI
+20 HP → -2 ZRĘCZNOŚCI

3. BRONIE I WALKI
Nie można wyrządzić uszczerbku na zdrowiu innej postaci bez zgody jej właściciela. Na zabicie postaci zgodę muszą wyrażać obie strony oraz MG.
Walki odbywają się turowo, z czego na jedną turę postać może wykonać tylko jedną akcję (unik, atak, ucieczka) na jednego przeciwnika. MG decyduje o powodzeniu konkretnych działań. Zabrania się wyprzedzania i/lub ignorowania MG podczas walki. Jeżeli MG uzna, że wykonana akcja ma zerowe powodzenie lub jest niemożliwa ze względu na umiejętność postaci/przeciwnika, może z góry uznać ją za nieudaną.
Atak definiuje posiadana broń, która maksymalnie może zadać ilość obrażeń zależną od poziomu. Bronie nabywa się fabularnie i są one wytwarzane są przez kowali, więc to oni w swoich sklepach decydują o ich sile ataku, wyglądzie i cenie.
Broń kupna może występować pod każdą postacią, lecz obrażenia magiczne zadają jedynie różdżki, kostury i medaliony. Rasy nieposiadające magicznych zdolności nie mogą się nimi posługiwać.
Bronie za odpowiednią cenę można zakląć, by zadawały dodatkowe obrażenia lub nakładały możliwość uzyskania losowego efektu na broni zadającej obrażenia fizyczne. Zaklęcia broni należy uwzględniać w ich opisie w bazie.

BRONIE SPECJALNE DOZWOLONE OD DANEGO POZIOMU
SIŁA:
II - Topory
III - Młoty
IV - Trójzęby
V - Kosy

MAGIA:
II - Kostury
IV - Medaliony

Efekty czarów zależne są od magii, którą posługuje się postać. Nie może ona nagle zmienić rodzaju magii, którym się posługuje. Mistrz Gry decyduje o rzuconym efekcie. Efekty działają wyłącznie w przypadku trafienia czarem. Mogą również zostać nałożone na bronie zadające obrażenia fizyczne.

EFEKTY CZARÓW
PODPALENIE - +10 HP zadanych obrażeń
ZAMROŻENIE - +5 HP zadanych obrażeń i uziemienie na jedną turę
PARALIŻ - Uziemienie na trzy tury
PORAŻENIE - -1 poziom zręczności i celności na jedną turę
ZATRUCIE - +5 HP zadanych obrażeń i -1 poziom zręczności na jedną turę
WYCZERPANIE - -1 poziom siły i magii na jedną turę
OŚLEPIENIE - -1 poziom celności na dwie tury
ULECZENIE - Ulecza +10 HP rzucającemu
TELEPORTACJA - +1 poziom zręczności rzucającemu na jedną turę
Powrót do góry Go down
https://absitomen.forumpolish.com/t100-judaszu-zdradziecki-biedaku-vol-2 https://absitomen.forumpolish.com/t84-judaszu-zdradziecki-biedaku
 
Walki i statystyki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zgody na walki

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Kompendium Wiedzy :: Organizacja-
Skocz do: